Moje poti

nedelja, 24. februar 2008

Še kar Rio

Zjutraj se zbudimo krog 7 ure po lokalnem času, tako, da je pred nami zares cel dan uživanja v lokalnih lepotah. Dan se začne zares odlično, zajtrk v hotelu je prava paša za oči in usta. Najemo se vsi po vrsti, tak, da smo siti za cel dan. Hmmm, kam bi šli ? Jezus ! Ne je preveč oblačno. Kaj pa Corcovado ! Spet preveč oblačno. Izkaže se, da je kar nekaj odličnih punktov zanimivih le v lepem vremenu, zato tudi Copacobana odpade, sicer pa je menda ful lepših in boljših plaž. A kaj ko je le ena Copacobana. Kljub temu, da smo bili cel dan na nogah nismo videli nite ene od teh znamenitostih, zato smo pa šli v ZOO, ki ni nič posebnega, še celo pod povprečjem. Sledi zanimiv spredoh po parku in obisk Maracane. OPA. Popoldan igrajo nogomet, že ob 12 pa je bilo tam vse polno, petarde, rakate, policajev, da te kap. Štadion postane zanimiv šele ko se mu čisto približaš, šele takrat vidiš njegovo veličino. Karte na črnem trgu ponuja vsak drugi, tako, da imamo stalno nekoga ob sebi. Mi se ne damo in že kar malo pod pritiskom, počasi zapustimo štadion, in gremo na kosilo. Damjan nas napoti v Catete v Japonsko restavracijo. Menda naj bi bila dobra. Pa je tud bila. Najprej rabiš par minut, da napašeš oči, nato par min. da v samopostrežni izbereš par sušijev, par rakcev, solato, ..To kar mečeš na krožnik, vse kar ti izgleda cool, ti pristane gor. Zanimiv je način obračunavanja. Nabereš vse kar hočeš, enotna ceno za kg pa je 36 $B (12€). Če preveč mečeš, maš prav hitro ene 1/2 kg na krožniku. Sprehodimo se še po Catetah, ki so sicer umazane a po svoje zanimive. Počasi gremo še v bazen in na pijačo. Jutri pa naprej. Vreme izgleda, kar mal bogo, upam le, da bo naslednje dni bolje.

6 komentarjev:

Unknown pravi ...

Spremljam vaše potovanje z ORL klinike... Tuki na srečo majo wireless lan (kot je Igor tud že sam izkusil ane) ... Kako uro na dan še uspem malo iti na internet, drugače me pa filajo z zdravili in se počutim kot bi me zbil tovornjak, tko da večino dneva prespim z glavobolom.

Mi je res zelo žal, da naju s Sabino ni zraven. Mislm, kakšna razlika ... namesto da bi ta trenutek z vami raziskovala Brazlijo, sva obtičala tu ...

No, kar je je ... meni je zdej važno da se mi povrne sluh in da bom čim prej lahko šel domov, vi pa se imejte res lepo in čim manj težav!

LP,
Simon

igorerzen pravi ...

Simon, hvala za lepe želje. Mi ta pa res želimo čim prejšnje okrevanje.

Katra pravi ...

OoO juhu blog :)
Z veseljem vse prebrala in me je sama foušija :)
Lep pozdrav vsem, še posebej ''you know who''

.....surfam na službene stroške

Anonimni pravi ...

Ooooooooooooooo Užitkarji!

Jaz vam pa javljam, da se že 6 dni nisem zaletel z avtom! Držmo pesti za še en teden...:)

gluhy

igorerzen pravi ...

Vi kar berte. Mi bomo še naprej užival in vam sporočal naše dogodivščine. Če bo le internet deloval. Trenutno, internet na črno.

Anonimni pravi ...

Hvala za intiresnuyu iformatsiyu