Moje poti

petek, 2. marec 2007

Auckland

Themes zapustimo zgodaj zjutraj, saj moram na carino po moje kipce. Na pa mam, moji, kipcu bodo pripravljeni v ponedeljek mi prijazno odgovori delavka na šalterju. Hvala boju ma šef mal v glav in mu prebije, da jih jaz drug teden verjetno ne bom mogel prevzeti, ker bom že doma, zato mi jih dostavijo kar na letališče. Uf, sam, da jih mam. Sedaj pa imamo še cel dan za lutanje po mestu. Najprej poiščem še hotel, da se ne bi potem preveč za..baval. Aha, med potjo iz Themsa v Auckland, me je ustavil prijazen gospod s pisanimi lučkami na avtu in čepico na glavi in mi tudi zelo prijazno razložil, da je "speeding" v Novi Zelandiji prepovedan in da je kazen 120 NZ$. Vse prošnje, razlaganje, ... so bile zaman, ah, mogoče sem jo pa še dober odnesu.

Ni komentarjev: