Moje poti

petek, 2. marec 2007

London

Sem mislu, da je Tokijo drago mesto pa sem se zgleda zmotu. Transfer do Gatwicka 42 £, do hotela 10 min 6 £, hotel 57 £, nazaj na letališče spet 6 £, še dober, da mi je Miha priskoču na pomoč in mi pomagal najti vsaj "ugoden" hotel, sicer so hoteli vsi čez 100 £. Hvala Miha, pa sori za impulze, dobiš za pijačo.
Iz Londona pa nazaj v Ljubljano. Glede na to koliko letališč sem že dal skoz, pa mislim, da so Angleška sto let za leseno žlico. Zaposlenih too much, pa vsi znajo sam nazaj v vrsto pošiljat, ko pa enga vprašaš, kam moraš, je odgovor, nazaj v vrsto. Štala, sem prav popizdu na eno, kme je poslala v napačno vrsto stat. Še dober, da sem do časa sam pogruntal, da neki ni OK in sem šel nazaj na prvo varijanto, sicer bi stal 1 uro v napačni vrsti, tko smo bli sam ene 20 min.
V Ljubljani oz. na Brniku končno spet vidim sneg a vidim, da vas smes ni nič zebl, sem pa mislu, da se bom lotu mraza, bo pa verjeten šele pršu. Vmes na eni liniji sem si v miru pogledal dokumentarec Al Gora, An Inconvinient truth, če zmo res tko zabredl, in če je letošnji sneg mogoče odraz vsega tega, pol je pa res hudo. Če ga pa še kdo ni vidu, naj si ga pa le ogleda.

Home sweet home

Ko pa pripravim mal fotke, pa naredim še eno predavanje, bom že prej obvestil, kdaj in kje, če pa koga zanima, naj prebere tukaj, kdaj bo, lahko pa mu tudi pošljem mail kakšen dan prej.

Hvala vsem, ki ste spremljali našo pot in upam, da ste uživali v branju, ker v popotovanju smo mi. Če pa koga zanima še kakšno moje mnenje naj pa tud kar vpraša.

Ni komentarjev: