Moje poti

sobota, 1. marec 2008

Cabo Frio

Dober zajtrk in sončen dan, nam končno, da upanje, na vsaj malo letenja. Odpravimo se v Aerial do Cabo, kjer upamo, da bomo na clifu, lahko leteli. Zanimiva okolica, par favelc, lepe plaže. Po dolgem iskanju le najdemo plažo od koder se odpravimo na štart. Veter kar piha, zato smo kar malo v dvomih, da bo iz tega. Jaz potegnem, … kravata. Mal rešujem in mi uspe, veter piha cca 20 km/h, zato dinamika dober dela. Par zavojčkov in že sem 100 m nad štartom. Po kakšnih 20 min se mi pridružita še Primož in nato še Damjan in skupaj kakšno urco pojadramo na dinamiki. V ozadju se je počasi začel razvijat Cb, zato pičimo na plažo. Primož in jaz lepo pristaneva na plaži medtem, ko se Damjan odpravi na neuradni pristanek v vojaško bazo. Dober, da ni pristav v zaporu. Od Cb kasenje ni bilo ne duha ne sluha in bojazen, da se bo razvil v Nb so bile odveč. Popoldansko kopanje v idilični plaži ter nato vožnja v Buzios. Tu najdemo podrt hotel iz časov križarskih vojn. Mogoče se je v tem času nabralo le ša malo več plesni na stenah, vse ostalo je iz pristnih časov. Za klimo še niso slišali imajo pa celo ventilator. Okna pa so narisana, oz. so vzidana, da se ne dajo odpirat. Upam, da bom lahko prespal.

1 komentar:

Katra pravi ...

Yuhu, moj mož v luftu, v Braziliji!
(spet foušija :o) tak lep razgled)