Moje poti

ponedeljek, 3. marec 2008

Pot na obalo

Za nami še en dan brez letenja. V Castelu se je sicer začelo tekmovanje, a ob tako slabi napovedi jo mi raje uberemo proti obali. Najprej gremo na ogled ene zares velike skale, kako se ji točno reče sem sicer že pozabu, a bilo je kar zanimivo. Pot nas nato vodi do Mathilde, enega kar velikega slapa, od koder se vsi vrnemu čisto mokri. Še malo naprej pa se ustavimo v mestu Alberto Chavez, kjer je en najbolje obiskanih štartov v Espiritu Santo (ES). Vreme je itak oblačno in na vsake toliko časa pade še kakšna kaplja, a v centru, sicer majhnega mesta, je živa muzika in ko se prikažemo mi, vsi vedo, da smo tujci zato se okrog nas nabere kar nekaj otrok. Častim par sladoledov in že smo glavni. problem je le, ker vsi govorijo portugalsko, mi pa vse ostalo. No ja, malo mahanja z rokami in že vse vemo. Proti večeru gremo sicer še do obale, kjer vneto iščemo prenočišče. Po kar dolgem iskanju, le uspemo najti nekaj kulturnega za ugoden denar. Vreme za jutri ne oneta nič pretreslijivega, zato bomo po vsej verjetnosti šli na ogled želvic, je pa napoved za torek in sredo, kar super. Bomo videli.


Ni komentarjev: