Moje poti

petek, 23. februar 2007

Auckland - New Zeland

Zopet na poti. Tokrat smo odleteli par ur stran v Novo zelandijo, točneje v Auckland. Že takoj na pristanku, nas pričakajo močno zaostreni varnostni in bio pogoji. Seveda se jim nismo izognili, zato moram razpakirati vse školjke, kipce, maske, .., ki him moa predati v karanteno oz. v dezinfekcijo, kar me stane 35 NZ$, pa ja nam jim bo, sam , da se vas losam, mi bojo pa velik del prtljage zato hranili do odhoda, ko jo bom spet prevzel. Kmalu nato ugotovim, da rent-a-car ni enostavna zadeva. Vsi (ugodni) so razprodani, tudi večina ostalih, edini ima na voljo še Avis, hvala bogu. Z avtom, malo po levi malo po desni se nato odpravimo v mesto, najprej v mestni park, kjer imajo ravno generalko za jutrišnji veliki operni koncert. Malo po parku, do muzeja, nato v Downtown. Naš Surf&Snow backpakers, ki je v strogem centru mesta, ima na voljo samo še eno sobo, ravno prav. Hopla in že smo v mestu, sprehod v večernih urah je prav prijeten.

2 komentarja:

Mamoo Y. Ebatz pravi ...

Ej, vidim, da vam ni dolgčas!

:)

Lep pozdrav iz (danes) meglene Loke!!!

Unknown pravi ...

Se mi zdi, da ste komaj včeraj spakiral ... zdaj mate pa za sabo že skor cel krog.

Res lepo, prijetne fotke. Komi čakam, da jih boste pokazal z vsemi možnimi komentarji.

Od mene tudi vse čestitke Tjaški za plavalne in potapljaške dosežke ... juhuhuuuuu :))

Še naprej maksimalno uživajte ...