Moje poti

torek, 6. februar 2007

Joshua Tree National Park



Palm Springs smo zapustili, in ni nam žal. Mesto kot mesto sredi puščave, same palme pa zlikana travca, brez veze, a ne. Ja, ja vem, ampak nam res ni do ogledovanja mest in počičkanih hiš, zato gremo raje v puščavo. Ni ravno peščena, je pa puščava. Joshua tree, leži v Mojave desert in jo toplo priporočam, vsakemu, ki bo hodil tod mimo. Vožnja skozi NP je dolga približno 70 km, vendar je en kup stran poti, ki ti kilometrino močno poveča, a kdo bi štel, ob vseh teh lepotah. V visitors centru, mi na hitro uturijo en zaljevid, in zares prijazna rangerka, mi pove MUST SEE lokacije, ter še nekaj "skritih "lokacij. Prvo gremo na en tolmunček, pa skale, puščava, skale, drevesa (najprej majhna, nato pa že kar velika) , ...Saj sploh ne morem tako naštevat, skratka nepopisno lepo. In če se še kdo sprašuje ali so Američani zares pristali na lunu, oni imajo luno tukaj, celo nekaj krajev z imenom luna.. in ko bodo čez nekaj let dejali, da so pristali na Marsu, ... to je to.
Dan (noč) smo nato nadaljevali bolj v avtu do mesta Barstow od koder jutri rinemo v Death valley. Sicer so na poti do Barstowa tako lepe table, ki kažejo na Las Vegas, da sem kar nekajkrat mislim potegnit črto in s tistim nekaj $$ v žepu obogateti. Na koncu le zaidemo in se po Route 66, zapeljemo do hotela.


4 komentarji:

Unknown pravi ...

A s tem tankom se okol prevažate :)

Lepe fotke drgač! Pa vreme vidm da mate tud fajn. Js pa tle v SLO z bolečim grlom in vodnjakom v nosu. heh

LP

Unknown pravi ...

kje so pa kake slike iz Route 66? no, fino da mate tkole sončno. pr ns bo pa dons začel deževat, se mi zdi.

igorerzen pravi ...

Route 66, smo dosegli šele ponoči, zato bom pa dons probla kakšno lepo naredit.

latisha pravi ...

Lepo, da sem čisto slučajno naletela na tvoj blogec. Dobre fotke, lep blogec, najbolj mi je pa všeč, da tok potuješ. Paupam da nisi jezn, ker komentiram.
lp