Moje poti

sreda, 7. februar 2007

Death valley

Kot po planu, smo se danes odpravili v Death valley in če sem včeraj govoril o Luni in Marsu, hmm, potem bom danes govoril o Jupitru in Saturni, ja, tole tuki je čist druga planet. Že kmalu potem, ko smo se začeli prebliževati Death Valley-u, je bilo jasno, da bo danes totalno oklopljen dan. O živalstvu ne duha ne sluha, opazili smo le dva divja zajca in enga martinčka, smo pa opazili, da je vse belo, sol, ne vem sicer od kje se je vzela, a zgleda odklop. Vsaka skala je nekaj posebnega, vsak ovinek prinese nekaj novega, kar ne moreš, da se ne bi načudil tem lepotam. Že dolgo tega, so v teh krajih iskali zlato, zato sem tudi jaz poizkušal, kakšnih 5 min, in najdu par kamnov rumene barve in nekaj železa. Zdaj sem pa bogat. Kot bogataši smo se odpravili ogledat najnižjo točko na »western hemisphere«, kot je rekla rangerka, ki je 85,5 m pod morsko gladino, hkrati pa naj bi bila tukaj tudi največja višinska razlika med hribom in dolino v celi Ameriki. Ne vem sicer točno, kako so prišli do tega, a nekaj bo že res, če tako propagirajo. Pot skozi park se je vlekel cel dan, tko, da smo šele ponoči prišli v Ridgecrest, od koder jutri rinemo nazaj v civilizacijo in naprej na Tahiti. Let imamo šele proti večeru, tko, da imamo cel dan časa da se priguncamo na LAX.

Pa dodal sem še eno fotko »Route 66«, da se ve, kje smo bli. Obdelali smo kar velik del tega routa, vsega skupaj okrog 5 km, in na tem delu opazili okrog 50 oznak »Route 66«, če je cel route tako označen potem ga je pa težko zgrešit.

Sem imel dons mal probleme z netom, tko, da sem dons mal kasnej dodal tele fotke. Upam, da niste hudi. Smo pa sedaj že na pol poti v LA, ternutno v Lancester city v shopping centru.<





Ni komentarjev: