Moje poti

ponedeljek, 19. julij 2010

Task 1

Piha kar močan severni veter, kar je menda dokaj neobičajno za tukaj, Klub vsemu sestavijo 90+ km dolg task. Jaz sem še vedno v upanju, da bom lahko letel, zato se pripravim na bojne razmere. Tukaj mi že dva dni govorijo o stebrih 10+, dust devilih, ...Živčen, ker ne vem ali bom sploh lahko tekel po tleh, mi le nekako uspe. V zraku pa milina, zahaklam 2 m/s steberček, nekje pri 1600m se ustavi, to je pa že prvi problem, kako priti višje. Komaj spacam še nekih 100m, ko prva skupina že vleče proti obratni 27km stran. Nič če hočem na ravnini kaj naredit, moram za njim. Kakšnih 5km naprej na drugi strani doline se začne flat, komaj pridem do tja, medtem ko skupina priklopi kakšnih 100m višje, tko, da se lahko odpeljejo nad ravnino, jaz rabim eno uro da speglam, greben in pridem ven iz kanjona. še ene pol ure da dobim pametno višino, da grem sploh lahko nad ravnino. Skupina leti počasi in jih imam še vedno v vidnem polju, kakšna 2, 3 km naprej. To mi clo, da upanje, da se jim priklopim, sam kva k razen ene 20 dustdevilov, ki jih vidim v parih km, nič ne dobim, do podna. pristanem dokaj hitro s še nekaj piloti in dan je končan. Takoj ko pristanem, začne pihat kot sulica, gledan eno Mantro, kako stoji pri miru v veter, kmalu pa potegne dusti čez moj padal, in mi vse zmeša.
Bila je že tudi ena rezerva, tipo se je najpej rolal z rezervo, k se mu ni dober odprla, mal nad tlemi se mu le odpre, pride pa čez 15-20 min rešilec, in ga odpelje. Zgleda ga prbil na tla, točno kaj in kako je z znjim pa še ne vem.Sicer pa jeletenje je prav super, in sem prav vesel, da sem tukaj.

Ni komentarjev: