Moje poti

sobota, 24. julij 2010

Task 5 - Rodeo, here we come

Yap, spet sem se nategnu. Dons je bil pa ruker dan, v celmu tednu nisem dobil tolk klofingov kot dons pre štartom. Je blo kar zbutan, sam je šlo. Par minut pred odprtjem markarja, najdem lepo dviganje, ki me dvigne na 2500, tko, da sem točno tam kot vsi drugi, tokrat mal bolj korajžen, prvi potegnem čez kanjon, a kmalu ugotovim, da je vetra na tej višini še čez 20km/h, tko, da sem na markerju skoraj minuto prehiter, mal počakat nato pa pičim naprej, obrnem med prvimi, če ne clo prvi, nato jo pičim direkt nad ravnino kjer sedem, še preden, bi lahko karkoli naredu. Glavnina za mano se odpelje malo bolj levo, kjer pokasirajo steberček, in jo lepo grupno mahnejo naprej, pa popizdevam na podnu.
No, ja človk, bi reku, da se bom do zdaj že nauču kako se gre čez kanjon. Juter je še en dan.
Sicer smo pa zaradi mojega felerja, lahko šli gledat rodeo. Vsaj nekaj pametnega od dneva.

Ni komentarjev: