Moje poti

nedelja, 25. julij 2010

Tekma je zaključena. Moj končni rezultat je odlično 94 mesto. Se pravi sem med prvih 100, tko, da sem cilj dosegel. Ni za prehvalt. LOL.

Ok, gremo zares, rezultat je pač kakršen je, letenje je bilo odlično, in ne glede na rezultat sem zelo zadovoljen. Poleg vsega, sem se upam, da le zmenil za organizacijo PWCja v na Ratitovcu v 2012. Zadnji dan je bila huda inverzija, tko, da se je prvič bolj splačalo letet po hribih kot po ravnini. No nekateri so to dobro izkoristili, drugi pač ne. Jack Brown je tako zaradi letenja po ravnini na koncu izgubil stopničke. No ja, to na mene ni veliko vplivalo.
Spodaj še nekaj slik iz podelitve, jutri pa pičimo naprej, najprej v Idaho, nato pa na sever v Kanado, kjer se danes začne en prePWC, tko, da se ustavimo tudi tam in malo odletimo. Za jutri so napovedane temperature okrog 108°F, kar je okrog 42°C. To se bomo kuhal.

Ni komentarjev: