Moje poti

torek, 20. julij 2010

Task 2

Dons čist druga dan kot včeraj. Zdaj že poznam nekaj lokalnih for, tud neki so mi jih že povedal in čas je da napadem. No ja. Task je dolg 120km, vse po ravnini. Po včerajšnji slabi uvrstitvi čakam na štart čisto do konca, kar niti ni tako zabavno. ne glede na vse mi še pred markerjem uspe ujet skupino, in iz 3500m potegnem s prvimi. Super ravnina dela, stebri 5+ m/s. Če ne bi gledal na vario sploh ne bi vedu kolk gre gor. Stebri so lepi letenje super. Po kakšnih 70km zgubim stik s prvo skupino in čakam na drugo ker se za mal zakvačkal. Druga skupina se ful obira in nihče ne potegne naprej, zato naslednjih 50km do cilja soliram in kakšnih 13km pred ciljem sem že mislu, da sem odpisan na kar dobim odrešilni steber, ki me dvigne nazaj na 3000m, kljub vsemu priletim v cilj samo s kakšnim 200m višine. čelni veter v ciljem doletu je bil prav nočna mora, dolj je šlo -4+m/s, ampak na koncu le vidim cilj, sicer le kot 48, in z več kot uro zaostanka, ampak cilj je pa le.
Na 3500m nad ChelanomS prvo skupino na markerjuSamota nad ravninoPa še nekaj za tiste, ki vas padalstvo sploh ne zanima.

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Vidim, da je zakon letenje...
Sam Šveda pa Novo zelandca boš pa že nasmodu!!!

Unknown pravi ...

Lepa Corvetta, ni kej ... :-P

Uživajte!

Anonimni pravi ...

bravo za prvi PWC cilj, kar tako na naprej. lp, Damjan L.