Moje poti

četrtek, 15. julij 2010

Končno spet na poti

Miren torek, vse gre po planu. Miha se oglasi kot švicarska ura, točno ob 5:30. Pelje me na Brnik, grem na šalter tam pa prvo presenečenje. Vaš let za Pariz je bil skenslan. WTF. Nič grem na Air France šalter, k sreči sem drugi v vrsti pa še to traja več kot pol ure. No končno sem na vrsti in opcije kar letijo, končno ena za kateri mi rečejo, da bo šlo (mogoče). Ljubljana, Zurich, New York, Seattle. Povsod bomo čakal po 4 ure, cela štala pa bo trajala 15 ur več kot moja originalna. probam izsilit 1st class, pa mi nekak ne rata. Naslednji chek in v Zurihu, me debel gledajo kaj bi sploh rad sam nas ni med potniki. Zopet vse iz začetka, hočem zopet izsilit 1st class, pa se mi dečko zasmeje, mi reče, bom probu najprej dobit sedeže, pol bom pa vidi kaj se da. Izda mi karto brez sedežev, ker je let že prebukiran. Pomen, da čakam v Zurihu na upanje, da bomo nekak vseen šli. Štiri ure čakam in upam, in gre, JIIIHA, Amerika here we come. My ass, a Ameriki spet vse iz začetka. Sorry sir this flyght is overbooked and there is no place, mi reče ZELO prijazna dečva. Grem na drug šalter, valda bo tipo bolj vedu zakva se gre. Hvala bogu, tipo obvlada stvar v nulo. Imamo pa spet karto brez sedežev. Let, ki naj bi bil ob 20 zveče, zamuja 15min, ....pa spet 15 min, ...no ja na koncu le gremo mal pred 23 uro. Menda slabo vreme po Ameriki, tornadoti pa to. V Seattle le prispemo ob 2h zjutraj, gremo najprej nekaj pojest, ker na Delti ne dajo nič. Mal pojemo, in že se svita. Tko, da prišparamo na spanju v hotelu.
Sledi celodnevno ogled Seattla. Kar cool mesto, ni kaj. Saj od mesta vas itak nič ne zanima, ...mal fotk in to je to. Ogled tovarne Boeing sledi jutri. Upam. Vreme tle je pa super, o kakšnem dežju ni ne duha ne sluha.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

slab začetek dober konec (pravijo)
no vsaj 35C+ nimate
Damjan L